Японська філософія гостинності, як практика найвищого рівня обслуговування
Японія в Ужгороді? Це не тільки про квартали сакур, це і про бізнес теж. Підприємство Тойота Центр Ужгород «Карат Мотор», яке продає та обслуговує автомобілі японського бренду Тойота, в своїх практиці ведення бізнесу сповідує філософії притаманні Японії. Серед них «Кайдзен» та «Омотенаші».
Перша – спрямована всередину компанії і несе в собі принципи постійного вдосконалення процесів на робочих місцях і прагнення бути все кращим.
Філософія «Омотенаші» фокусується на потребах клієнтів. В її основі базис японської гостинності - безкорисливість і доброзичливість.
Компанії, які націлені на першокласний клієнтський сервіс активно вносять в своє щоденне життя філософію «омотенаші». І це працює, адже клієнти залишаються з такими компаніями на все життя.
Те, що ви можете не помітити з першого разу, але обов’язково оціните.
Стандарти гостинності від Тойота Центр Ужгород «Карат Мотор»:
І це далеко не все, чим характеризується філософія гостинності в дилерському центрі Тойота Ужгород. Процес впровадження нових ідей триває. Усі вони додадуть душевного настрою і створюють комфортну, дружню і невимушену атмосферу.