Японська філософія гостинності, як практика найвищого рівня обслуговування

Новини
Дата публікації: 6 грудня 2021 р.
rob0129023

Японія в Ужгороді? Це не тільки про квартали сакур, це і про бізнес теж. Підприємство Тойота  Центр Ужгород «Карат Мотор», яке продає та обслуговує автомобілі японського бренду Тойота, в своїх практиці ведення бізнесу сповідує філософії притаманні Японії. Серед них «Кайдзен» та «Омотенаші».

Перша – спрямована всередину компанії і  несе в собі принципи постійного вдосконалення процесів на робочих місцях і прагнення бути все кращим.

Філософія «Омотенаші» фокусується на потребах клієнтів. В її основі базис японської гостинності -  безкорисливість і доброзичливість.

Компанії, які націлені на першокласний клієнтський сервіс активно вносять в своє щоденне життя філософію «омотенаші». І це працює, адже клієнти залишаються з такими компаніями на все життя.

Те, що ви можете не помітити з першого разу, але обов’язково оціните.

Стандарти гостинності від Тойота Центр Ужгород «Карат Мотор»:

І це далеко не все, чим характеризується філософія гостинності в дилерському центрі Тойота Ужгород. Процес впровадження нових ідей триває. Усі вони додадуть душевного настрою і створюють комфортну, дружню і невимушену атмосферу.

 

!
До порівняння можна додати лише 3 автомобіля
{ event: "gtm.load", gtm: { uniqueEventId: 16, start: 1668592073467, priorityId: undefined, allowlist: undefined, blocklist: undefined, whitelist: undefined, blacklist: undefined }, tagTypeBlacklist: undefined }