Molodist Kyiv international film festival

Toyota представляє новий автомобіль RAV4 Plug-in Hybrid

Новини
Дата публікації: 11 квітня 2021 р.
front3_4_v22_553859_copy

Новий Toyota RAV4 Plug-in Hybrid ― ефективний та дружній до довкілля

РОЗПОЧАТО ПРИЙМАННЯ ЗАМОВЛЕНЬ

Toyota представляє новий автомобіль RAV4 Plug-in Hybrid - флагман лінійки гібридів бренда, який забезпечує оптимальне у своєму класі поєднання потужності та екологічності.  При розробці RAV4 Plug-in Hybrid Toyota застосувала передовий досвід в області гібридних технологій. Це дозволило створити не лише потужний, а й більш ефективний автомобіль. За результатами випробувань за циклом NEDC, викиди CO2 моделі становлять 27 г/м, а витрата пального ― 1,2 л/100 км (у комбінованому циклі NEDC).

  1. ПРОДУКТИВНІСТЬ І ТЕХНОЛОГІЇ

Щоб збільшити потужність RAV4 Plug-in, а також забезпечити більший пробіг та швидкість у режимі електромобіля, інженери Toyota оснастили модель кращим двигуном разом із більшим акумулятором та інвертором.  Максимальна вихідна потужність установки разом із 2,5-літровим гібридним двигуном DynamicForce* становить 306 к.с./225 кВт. Завдяки цьому автомобіль розганяється від 0 до 100 км/год за 6,0 с. У режимі електромобіля RAV4 Plug-in розганяється від 0 до 100 км/год за 10 с. 

 2,5-літровий двигун DynamicForce*

Гібридний двигун RAV4 Plug-in є покращеною версією 2,5-літрового двигуна DynamicForce, встановленого в гібридній моделі. Завдяки можливостям електричної системи новий двигун забезпечуєбільшу потужність і крутний момент.  4-циліндровий 16-клапанний двигун DOHC із робочим об’ємом 2 487 см3, що працює за циклом Аткінсона, оснащено інтелектуальною системою Dual VVT-i (з електронним управлінням), системою зміни фаз газорозподілу та системою D-4S (із безпосереднім/розподіленим впорскуванням). Хід поршня завдовжки 103,4 мм та високий ступінь стиснення 14,0:1 допомагають підвищити потужність та зекономити пальне. Максимальна потужність 185 к.с./136 кВт досягається при 6 000 об/хв.

 Гібридна система включаєфазу автоматичного прогріву, щоб захистити бензиновий двигун від надмірного зносу, який може виникнути при регулярному запуску холодного двигуна під час руху на високій швидкості. Спочатку потужність обмежена, а потім поступово збільшується. Про необхідність прогріву двигуна водія попереджує синій значок на панелі приладів автомобіля.

 Нова гібридна система

Toyota розробила потужну гібридну систему для RAV4 Plug-in Hybrid. Для цього виробник застосував компактні та легкі компоненти гібридної технології четвертого покоління, представленої у RAV4 Hybrid, та оновив їх, аби забезпечити максимальну продуктивність.  У RAV4 Plug-in Hybrid режим електромобіля встановлено за замовчуванням: водій може проїхати на самій електротязі близько 75 км (за циклом WLTP) при повному заряді акумулятора. Цей показник перевищує розрахункову середню відстань, яку європейці долають від дому до роботи та назад. Автомобіль також може розвивати швидкість до 135 км/год винятково на електротязі (без запуску бензинового двигуна).  RAV4 Plug-in оснащено новим літій-іонним акумулятором, енергоємність якого збільшена до 18,1 кВт*год. Він містить 96 електроелементів та має номінальну напругу 355,2 В.  Акумулятор розташований під підлогою автомобіля, що дозволяє знизити центр ваги та не порушувати простір багажного відділу чи салону. Елементи охолоджуються за допомогою холодоагенту із системи кондиціонування. Блок управління потужністю також зазнав певних змін. Було додано підвищувальний широтно-імпульсний перетворювач, що дозволило збільшити силу струму. Завдяки цьому високовольтний акумулятор виробляє більше енергії. Перетворювач DC-DC тепер є меншим, тихішим та ефективнішим, а крім того, краще охолоджується. Він розташований під задніми сидіннями, займаючи менше місця в салоні.  Передній електродвигун видає 134 кВт (проти 88 кВт у RAV4 Hybrid); потужність заднього двигуна залишилася на рівні 40 кВт. Завдяки електромотору гібридний двигун може працювати на низьких обертах. Це забезпечує зниження рівня шуму та вібрації у RAV4 Plug-in Hybrid. 

 Режими водіння

RAV4 Plug-in Hybrid пропонує чотири режими водіння: 

  • режим електромобіля (EV) ― за замовчуванням;
  • режим гібрида (HV);
  • автоматичний режим HV/EV;
  • режим зарядки акумуляторапід час руху.

 За замовчуванням RAV4 Plug-in працює у режимі електромобіля навіть при інтенсивному прискоренні. Коли запас ходу на електротязі закінчується, автомобіль автоматично перемикається в режим гібрида. Це ключова перевага RAV4 Plug-in Hybrid, яка стала можливою завдяки розробці системи Plug-in на основі гібридної технології Toyota. Водій може активувати режим гібрида на початку поїздки, а у разі потреби ―переключитись у режим електромобіля, наприклад, при в’їзді в місто. Автоматичний режим EV/HV активується, коли автомобіль потребує додаткової потужності, наприклад, при різкому прискоренні. Після цього відразу відновлюється режим електромобіля. Режим зарядки допомагає відновити рівень заряду акумулятора, коли він занадто низький для функціонування у режимі електромобіля. Для цього використовується енергія, згенерована двигуном. Система послідовного перемикання передач підкермовими пелюстками дозволяє водієві гальмувати двигуном. Додаткову допомогу надає система DecelerationAssistControl**, яка автоматично збільшує гальмівний момент приводного двигуна при гальмуванні на спуску. Це забезпечує більш плавне водіння та менш інтенсивне використання гальм. 

Безшумність та відсутність вібрацій 

Інженери Toyota вжили численних заходів, аби знизити рівень шуму і вібрації у салоні та забезпечити тиху роботу гібридної системи Plug-in. Наприклад, трансмісія сконструйована таким чином, щоб зменшити шум від шестерень. Поверхня зубів самих шестерень є шліфованою для забезпечення більш плавної та тихої роботи. Демпферна система пом’якшує вібрації при запуску двигуна, а також зменшує коливання крутного моменту під час руху з постійною швидкістю.

Система кондиціонування повітря з тепловим насосом 

RAV4 Plug-in оснащений високоефективною системою кондиціонування повітря, що забезпечує комфорт у салоні. Вона застосовує насос, який вбирає теплову енергію з повітря ззовні, щоб нагріти салон. Ефективна система кондиціонування включає функцію клімат-контролю S-FLOW, що скеровує нагрівання та вентиляцію лише на сидіння водія та пасажирів спереду і позаду. Її ефективність регулюється згідно з вибраною температурою, температурою у салоні та кількістю сонячного світла всередині автомобіля. Ця система також заощаджує енергію завдяки вимкненню функції осушувача повітря. 

Інтелектуальний повний привод 

Нові автомобілі RAV4 Plug-in Hybrid оснащені інтелектуальною електричною повноприводною системою AWD-i від Toyota. Компактна та легка, AWD-i використовує електродвигун на задній осі потужністю 40 кВт. Це забезпечує автомобілю приголомшливі повноприводні функції, характерні для позашляховиків, а також чудову економію пального порівняно з механічною системою. Вона однаково працює як у режимі електромобіля, так і при використанні гібридного двигуна. 

Режим Trail

У RAV4 Plug-in посилено повноприводні можливості завдяки режиму Trail — системі автоматичного блокування диференціала з підвищеним тертям. Водій може увімкнути її на панелі приладів. Ця система забезпечує оптимальне зчеплення на слизькій дорозі або дорозі з пошкодженим покриттям, а також допомагає подолати будь-які виклики на шляху. Наприклад, якщо одне з коліс втрачає контакт із поверхнею, режим Trail гальмуватиме колесо, котре обертається, та передаватиме крутний момент на колесо, що має зчеплення з поверхнею. Також режим Trail автоматично відрегулює реакцію на педаль акселератора та логіку роботи трансмісії. 

3. ДИЗАЙН ТА КОНСТРУКТОРСЬКІ ХАРАКТЕРИСТИКИ 

Нова модель автомобіля має такі ж габарити, як і RAV4 Hybrid. А силова установка не порушує простір у салоні. Об’єм багажного відділення трохи зменшився та становить 490 літрів, а підлогу піднято на 35 мм. Вона пласка та має додатковий простір для зберігання зарядного кабелю. Поверхня для завантаження багажу залишається пласкою і при складанні задніх сидінь (60:40), а безшовне з’єднання з підлогою багажного відділення дозволяє легко пересувати важкий багаж. 

Боковий відсік багажника не має виступів, завдяки чому його можна використовувати для перевезення габаритних речей. Тут можна легко розмістити чотири сумки для гольфу або дві 77-літрові валізи. Максимальна маса буксирування причепа становить 1,5 тонни. Габарити паливного бака не зменшені. Його об’єм у 55 літрів забезпечує автомобілю чудовий запас ходу. 

Дизайн екстер’єру 

Зовні RAV4 Plug-in Hybrid відрізняється від свого гібридного побратима лише деякими деталями, котрі підкреслюють його спортивний характер. Накладка переднього бампера має декоративну металізовану вставку. Передні фари виконані в затемненому дизайні, а передня решітка радіатора декорована затемненим оздобленням. Захисна накладка заднього бампера пофарбована у чорний колір. А місце підключення зарядного пристрою приховано під кришкою на задньому правому крилі. 

Ще більше вражаючих фактів про RAV4 Plug-InHybrid у тест-драйві від Сергія Волощенка.

!
До порівняння можна додати лише 3 автомобіля